השימוש במערכת נועד להחליף את הדפסת המסמכים ושליחתם באמצעות הדואר הרגיל, ובכך להביא להוזלת עלויות של עד 75%.
העלות הכוללת של משלוח של מסמך בודד בדואר רגיל היא למעלה מ 4 ש"ח (לחץ כאן לפרטים נוספים).
הקמת מערכת כזאת בעסק עצמו הוא תהליך מורכב ויקר עד מאוד (עלויות היכולות להגיע בקלות לכמה מאות אלפי שקלים עבור ארגון אשר מעוניין ליישם זאת בעצמו). לכן, עד לא מזמן רק החברות הגדולות במשק (חברות סלולר, כרטיסי אשראי, סלולר) יכלו להרשות זאת לעצמם.
אצלנו, המערכת עובדת בשיטת Hosted (אירוח) – השולח נדרש להתקין רק רכיב תוכנה קטן, כאשר יתר המערכת יושבת בחוות שרתים מאובטחת ומשמשת את כלל לקוחותינו. בשל כך, אינך נדרש לרכוש ולתחזק שרתים יקרים על מנת לבצע את השליחה והחתימה האלקטרונית.
התשלום הוא על פי מספר השליחות בפועל, ללא שום התחייבות מצידך. במידה ותרצה, תוכל להפסיק את השימוש במערכת בכל רגע.
בחישוב פשוט יוצא שחברה השולחת כמה מאות מסמכים בחודש ומעלה יכולה לחסוך מאות ואלפי שקלים כל חודש.
רוצה להתחיל לשלוח גם? לחץ כאן על מנת ליצור איתנו קשר
לביצוע הבדיקה, בחר את מערכת הנהלת החשבונות או ה ERP בה אתה עושה שימוש כיום: